Huishoudelijke mededelingen

Therapeuten
In onze praktijk staan verschillende gespecialiseerde therapeuten voor u klaar. Afhankelijk van uw klachten en/of persoonlijke voorkeur kijken we wie u het beste kan behandelen.

Privacy
In uw elektronisch patiëntendossier (EPD) houden wij uw medische en administratieve gegevens bij. Wij mogen zonder uw toestemming geen gegevens uit dit dossier doorgeven aan derden.

Aansprakelijkheid
We zijn niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van uw eigendommen.

Directe toegankelijkheid
Sinds 2006 hebt u voor een fysiotherapeutische behandeling geen verwijzing meer nodig van een huisarts of medische specialist. Zonder verwijzing doen we eerst een screening. De uitkomst van deze screening bepaalt hoe we u het beste kunnen behandelen. Het kan ook zijn dat wij vinden dat u eerst langs de huisarts moet gaan.

Vergoeding
We hebben contracten met alle verzekeraars. Als u wilt weten of uw verzekering fysiotherapie vergoedt, is het verstandig om uw polis goed door te lezen of contact op te nemen met uw verzekeraar. U bent zelf verantwoordelijk en aansprakelijk voor de vergoeding van uw behandeling.

Hygiëne
Voor elke behandeling neemt u uw eigen handdoek of laken mee.

Afmelden
Ongeacht de reden, kunt u een afspraak afzeggen. Dit moet u minimaal 24 uur voor de afspraak doen, anders brengen we het tarief voor de niet-nagekomen afspraak bij u in rekening. U kunt bellen, inspreken op de voicemail of een whatsapp bericht sturen.

Klachten
Als u een klacht hebt, bespreekt u dit met uw therapeut of de praktijkhouder. We kijken dan hoe we deze kunnen oplossen. Bent u niet tevreden over onze oplossing, dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie Fysiotherapie van de KNGF

Oefenzaal
Om hygiënische redenen vragen wij u in de oefenzaal schone schoenen te dragen, bij voorkeur zaalsportschoenen.

Mobiele telefoon
Wij stellen het op prijs dat u mobiele telefoon uitstaat tijdens de behandeling.
Voor actuele informatie kunt u terecht op Facebook